Den verdenskendte italienske pianist,. Enrico Pieranunzi, står i spidsen for en ny jazzduo.
Duoen består, foruden Pieranunzi selv, af Danmarks måske bedste bassist
Thomas Fonnesbæk. Hver især tilhører de eliten af jazzmusikere i deres respektive hjemlande, og tilsammen udgør de en duo i verdensklasse.
Musikken er original, krydret med enkelte klassikere, og det eminente sammenspil byder på kollektive improvisationer i topklasse. Glæd dig til en koncert med en sublim duo på allerhøjeste niveau.
Enrico Pieranunzi er en af verdens bedste pianister. Han har igennem sin mangeårige karriere arbejdet med mange af de allerstørste jazzmusikere i verden, f.eks. Lee Konitz, Chris Potter, Chet Baker, Joey Baron, Paul Motioan, Marc Johnson og mange andre.
Thomas Fonnesbæk, Danmarks måske bedste bassist, har igennem flere år spillet sig ind i en verdenselite af jazzmusikere med bl.a. Monty Alexander, Christian Sands, Justin Kauflin og Aaron Parks.
Derudover har han i de sidste 10 år spillet verden over med den svenske pianist Lars Jansson og hans Trio.
Line up:
- Enrico Pieranunzi - piano
- Thomas Fonnesbæk - bas
Der kan tilkøbes vores populære
Jazzbuffet senere i billetkøbsprocessen til
kun 200.-, der serveres i caféen i Plantagehuset kl. 18.15